Informatie





Bestellen

Vanuit onze webshop omgeving kunt u offertes direct bestellen, maar ook losse artikelen. Wanneer u bent ingelogd ziet u uw netto prijzen bij de producten staan. In de winkelwagen ziet u tevens de brutoprijzen, uw conditie, netto prijzen en 21% BTW. Ondanks de zorgvuldig gekozen en gebruiksvriendelijke opzet van onze webshop, kan het zijn dat het bestelproces niet verloopt zoals verwacht. Bijvoorbeeld wanneer uw emailadres niet wordt herkend of dat u zelfs helemaal niet kunt inloggen in uw account. Mocht u onverhoopt tegen een probleem aanlopen dan vernemen wij het graag van u. Ons verkoopteam helpt u graag. Of het nu onze accountmanager is, die met u samen inlogt bij u op kantoor, of telefonisch door één van onze verkoopbinnendienst medewerkers.Om het één en ander te bespoedigen mag u ook direct uw bestelling doorgeven.Klik hier om direct contact met ons op te nemen.




Betalen

Wij bieden de mogelijkheid voor onze zakelijke klanten om op rekening te betalen.
U ontvangt uw factuur op het door u aangegeven factuuradres, deze dient u binnen 30 dagen te betalen.




Verzenden

Elbo Technology BV maakt voor het verzenden van goederen gebruik van de dienst van DHL. Doorgaans leveren wij de volgende werkdag, mits op voorraad, maar in ieder geval binnen 48 uur.
Middels een express levering kunnen wij u garanderen dat wanneer u uw bestelling vóór 15:00 uur bij ons plaatst, de levering de volgende werkdag vóór 11:00 uur bij u op locatie, binnen Nederland, wordt bezorgd. Een express levering is een extra dienst waarvoor aanvullende kosten in rekening gebracht van € 15,00 excl. BTW.




Retourneren

Heeft u artikelen over van een project en zijn deze ongebruikt, onbeschadigd en zitten nog in de originele verpakking, dan kunt u deze artikelen aanmelden voor retour via het aanvraag VRO formulier (Verkoop Retour Order). Wanneer u het aanvraag VRO formulier volledig ingevuld naar ons stuurt, ontvangt u van ons een retourorderbevestiging. Deze retourorderbevestiging kunt u bij de artikelen voegen die u retour stuurt. Bij retourontvangst worden de artikelen gecontroleerd en aan u gecrediteerd. Houd bij retour sturen van artikelen rekening met restockingskosten.

Ondanks onze zorgvuldigheid kan het voorkomen dat een artikel niet naar behoren werkt of defect gaat. Dat is heel vervelend. Vertoont het artikel gebreken? Dan kun u deze aanmelden voor retour via het aanvraag RMA formulier. U ontvangt van ons een RMA aanvraag welke u samen met het defecte artikel naar ons stuurt. Indien het artikel binnen de garantietermijn defect is geraakt, dan ontvangt u van ons direct een vervangend artikel. Functioneert uw artikel niet meer als gevolg van val-, stoot-, of vochtschade? Dan valt dit niet onder de garantie.

Verbruiksvoorwerpen die onderhevig zijn aan slijtage zoals lampen, batterijen of losse componenten kennen enkel de wettelijke garantie. Onze eigen termijn van maximaal 2 jaar is hierop niet van toepassing.

Let op: Artikelen uit de garantievoorraad zijn van bovenstaande uitgesloten. Voor deze artikelen geldt een andere garantietermijn.

Aan het laden
Aan het laden